KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Millised maksevõimalusi ma BioGurmee poest ostes kasutada saan?

Maksta on võimalik kõikide Eestis tegutsevate suuremate pankade pangalinkidega. Samuti on võimalik ostude eest tasuda kasutades PayPal-i ning PayPal-i vahendusel on võimalik tasuda ka krediitkaartidega. Krediitkaardiga tasudes, ei pea omama PayPal-i kontot.

Eesti pankade pangalinke vahendab BioGurmee OÜ-le Maksekeskus AS.

Kuidas ma oma tellimuse kätte saan ja milliste transpordiviidide vahel on mul valida?

Ostu vormistamisel on valida kolme erineva transpordiviisi vahel, milleks on Itella SmartPOST-i pakiautomaadid, Omniva pakiautomaadid ja Omniva kuller.

Paki jõudmisel pakiautomaati saadetakse vastavasisuline SMS. Kui valitud on transpordiviisiks kuller, siis võtab kuller ise telefoniteel ühendust.

Kas ma saaksin oma ostule ise järele tulla?

Kahjuks me hetkel tellimusele ise järgi tulemise võimalust ei paku. Tellides aga vähemalt 50 euro eest, on transport pakiautomaati tasuta.

Kui palju maksab tellimuse transport?

Tellides vähemalt 50 euro eest, on transport pakiautomaati tasuta. Sellest väiksemate tellimuste puhul maksab transport Itella SmartPOST-i pakiautomaatidesse 2,99 eurot ja Omniva pakiautomaatidesse 3,89 eurot ning Omniva kulleriga 5,99 eurot.

Millistel tingimustel pakute tasuta transporti?

Jah, tellides vähemalt 50 euro eest, on transport Eesti pakiautomaatidesse tasuta. Valida on nii Itella SmartPOST-i pakiautomaatide, kui ka Omniva pakiautomaatide vahel.

Kas mul oleks võimalik maksta pangalingiga?

Jah, võimalik on tasuda kõikide Eestis tegutsevate suuremate pankade pangalinkidega. Pangalinke vahendab BioGurmee OÜ-le Maksekeskus AS.

Kui kiiresti ma oma tellimuse kätte saan?

Mandri-Eestis jõuab pakk reeglina kohale kolme tööpäeva jooksul. Saarte puhul peaks arvestama ühe lisapäevaga.

Kas mul on võimalik pakki tellida ka kulleriga?

Jah, pakki on võimalik tellida ka kulleriga ning see teenus maksab 5,99 eurot.

Milline on toodete säilivusaeg?

Erinevatel toodetel on säilivusaeg väga erinev. Näiteks müslidel on see ca kuus kuud. Teeme aga kõik selleks, et tooted meie laos oleks võimalikult värsked ja seega pika säilivusajaga.

Kui soovite teada mõne kindla toote kohta säilivusaega, siis võtke meiega kontaktvormi kaudu ühendust.

Kust on pärit BioGurmee toodetes kasutatav tooraine?

Kasutame oma toodete valmistamisel Eesti- ja muude riikide mahepõllumajandusest pärit tooraineid. Meie müüdavad teed on pärit aga Eesti loodusest.

Mida teha, kui avastan, et olen saanud tellimusega kätte vale toote?

Sellistel haruharvadel juhtudel, palume saata meile e-kiri aadressil info@biogurmee.ee ja me vahetame mittesobiva toote tasuta ümber.

Kas ostu sooritamiseks on mul vaja BioGurmee lehel konto registreerida?

Ei, ostu saab sooritada ka ilma kontot registreerimata.

Korduma Kippuvad Küsimused ei andnud vastust?

Pole hullu! Võta meiega ühendust kas kontaktvormi või telefoni teel ja leiame ka kõige keerukamatele küsimustele vastuse.